Avaimet käteen

Verkkokauppakeskus on täysiverinen verkkokaupparatkaisu, joka kattaa avaimet käteen -periaattella kaiken tarvittavan verkkokaupan luonnista ja ylläpidosta hakukonelistauksiin. Verkossa toimivan uuden kauppapaikkasi taustalla on reaaliaikainen logistiikka- ja maksujärjestelmä, joka takaa kaikille osapuolille riskittömän kaupankäynnin 24 tuntia vuorokaudessa. Toimitat vain tuotetiedot, me hoidamme loput!

Verkkokauppapalvelumme toimii avaimet käteen-periaatteella: Emme ainoastaan luo kauppaa puolestanne, vaan ylläpidämme sitä ja huolehdimme kaupan löydettävyydestä Internetin merkittävissä hakukoneissa. Ratkaisut on suunniteltu nimenomaan pk-yrityksiä silmälläpitäen, joten hinta ei ole esteenä hankinnalle.

Valmistamme kauppanne alusta loppuun saakka, koko prosessiin riittää puoleltanne yksi puhelinsoitto palveluneuvojamme toimesta. Tarpeelliset päivityksetkin hoituvat asiakaspalvelumme kautta aina tarvittaessa vaikka puhelimitse.

Helppoa kaupankäyntiä

Maksujärjestelmät

Olemme huolehtineet maksuliikenteestä puolestanne. Palvelu sisältää suosituimpien pankkien maksujärjestelmät. Keskitetyn palvelumme ansiosta normaalisti maksuliikennesopimuksista perittävät maksut eivät näy kuluina teidän yrityksessänne.

Ilmoitamme kauppiaalle aina välittömästi, kun olemme vastaanottaneet asiakkaan maksusuorituksen. Maksuliikenne ja tilitykset kauppiaan pankkitilille toimivat muutaman arkipäivän viiveellä.

Postisopimukset

Olemme huolehtineet myös myytyjen tuotteiden logistiikasta puolestanne. Palvelu sisältää Itella Oyj:n postitussopimukset. Keskitetyn palvelumme ansiosta normaalisti logistiikkasopimuksista perittävät maksut eivät näy kuluina teidän yrityksessänne.

Logistiikkasopimukset mahdollistavat normaalit postilähetykset yksinkertaisesti ja helposti. Kauppiaan tarvitsee vain tulostaa palvelun hallinnasta tilauskohtainen, koneellisesti valmiiksi täydennetty pakettiosoitekortti ja kiinnittää se asiakkaalle toimitettavaan pakkaukseen. Tämän jälkeen paketti lähimpään postiin ja toimitus on valmis. Voiko kaupankäynti tästä enää helpottua?

Järjestelmämme huolehtii siitä, että asiakas saa heti tiedon postipakettinsa saapumisesta lähimpään postiin.

Vaivaton ylläpito

Suomessa on tällä hetkellä noin 4500 aktiivista verkkokauppaa. Näissä kaupoissa tehdään liikevaihtoa noin 5 miljardia euroa vuodessa. Me haluamme moninkertaistaa nämä luvut ja kantaa kortemme kekoon suomalaisten yritysten sähköisen kaupankäynnin edistämiseksi.

Siksi verkkokauppapalvelumme huolehtii kaikesta mahdollisesta puolestanne. Kauppiaan vastuulle jää ainoastaan kolme asiaa:

Toimittaa pankkiyhteys jonne kaupankäynnistä kertyvät myyntituotot tilitetään

Toimittaa tuotetiedot ja huolehtia niiden ajantasaisuudesta

Huolehtia siitä että verkkokaupan kautta tilatut tuotteet toimitetaan asiakkaille ajallaan

Tuotesisällön päivittäminen onnistuu 24/7 maksutta oman hallintaliittymän kautta. Tarvittaessa huolehdimme myös tuotesisällön päivityksestä palveluna asiakkaalle, jolloin päivitystiedot voi antaa asiakastukeemme vaikka puhelimitse. Asiantuntijamme huolehtivat päivityksistä ja kauppias voi keskittyä kiireellisempiin asioihin, kuten esimerkiksi edellisten tilausten toimituksiin asiakkaille.

Kaupankäynti verkossa ei ole koskaan ollut näin helppoa.